Skip to content

Min første innlegg!

oktober 16, 2011

Her er min første innlegg på bloggen. jeg vet ikke hva jeg vil skrive om. det er ingenting interessant jeg kan fortelle (på norsk anyway), dette er bare et forsøk til å lære å skrive norsk. ingen kim, ingen kos øving, ingen bedring.

Forvent masse kjedelige innlegger her. det er veldig vanskelig for meg å uttrykke meg på norsk, så det er ikke mye jeg kan si. men hvis du leser dette og vil hjelpe, du kan skrive en kommentar med tips 🙂

Jeg liker å se på filmer og tv på norsk, men jeg forstår mindre enn halv. det er ikke så praktisk nå. men jeg forstår mye mer enn før. jeg håper at jeg kan forstår filmer bedre på ett år. jeg liker varg veum og actionfilmer. de er lettere å forstå enn andre filmer. vet du filmer som bruker lett norsk og er gøy å se på (eller bøker eller magasiner), vær så snill å tipse meg i kommentarer.

Jeg synes at jeg har lært masse selv, men jeg has ikke lært nok for å snakke med andre eller se på filmer (undertekster hjelper, men det er ikke nok). Så må jeg øve og lære mye mer.

Jeg håper det var ikke smertefullt for øynene dine. jeg skal forsøke å skrive hver søndag.

From → Uncategorized

One Comment
  1. min første -> mitt første
    men hvis du …, du kan -> men hvis du …, kan du
    mindre enn halv -> mindre enn halvparten
    jeg kan forstår -> jeg kan forstå (OMGWTF)
    bedre på ett år -> bedre i ett år
    vet du filmer som bruker… -> vet du om filmer som bruker…
    vær så snill å tipse meg… -> vær så snill og tips meg…
    jeg has ikke lært -> jeg har ikke lært (lolcatwtf)

    Total: 8 fuckups. Ikke verst.

Legg igjen en kommentar

