Skip to content

Klassekampen julemesse

oktober 23, 2011

Fine folk i klassekampen planlegger ei julemesse. du kan gi dem ting du trenger ikke lenge så de kan selge dem på julemessa. de må vi ting som er i godt form, men alle har ting som man trenger ikke.

Jeg vil overlevere flere bøker (på engelsk! jeg trenger norske bøker for å lære! 🙂 ), både for å støtte dem og for å bli kvitt av så mange bøker i leiligheten. jeg synes jeg har veldig mange ting her, jeg trenger å gjøre noen om det. klassekampens julemessa var det perfekte påskuddet jeg trengte. vinn-vinn-situasjon.

Kanskje aner du, men jeg trenger å bruke internet og ordbøker veldig mye. jeg forsøker å bruke uttrykker jeg er usikkert på, fordi det er det jeg vil si. jo prøver jeg å si det jeg vil (og jeg tar flere feil), jo lære jeg fortest, synes jeg. ofte bruker jeg google translate for å «sjekke» teksten min. jeg oversette til engelsk og håper at google translate sier ikke et tull.

Jeg har skrevet nok for i dag, og jeg er sliten og sulten. vi sees.

From → Uncategorized

One Comment
  1. du kan gi dem ting du trenger ikke lenge -> du kan gi dem ting (som) du ikke trenger lenge
    i godt form -> i god form
    men alle har ting som man trenger ikke -> men alle har ting som man ikke trenger
    håper at google translate sier ikke … -> håper at google translate ikke sier …
    sier et tull -> sier tull
    Jeg vil overlevere -> Jeg vil innlevere
    å bli kvitt av så mange bøker -> å bli kvitt så mange bøker
    jeg trenger å gjøre noen om det -> jeg trenger å gjøre noe med det
    det perfekte påskuddet -> den perfekte muligheten ?
    jeg er usikkert på -> jeg er usikker på
    jo prøver jeg å si det jeg vil, jo lære jeg fortest -> jo mer jeg prøver å si det jeg vil, jo fortere lærer jeg
    jeg oversette til engelsk -> jeg oversetter til engelsk (*herregud* *facepalm*)

    Total: 12. ugh.

Legg igjen en kommentar

