Skip to content

Jeg har ikke glemt!

november 1, 2011

Jeg har ikke glemt, jeg hadde bare dårlig tid på søndag. det samme på mandag.

Det er litt pinlig at jeg kan ikke så mye norsk. MANGE folk spør meg om gater på gata (ser jeg ut som noen som vet om det?), og jeg har aldri klart meg å forklare noe på norsk. alltid må jeg si «beklager, jeg snakker ikke så mye norsk. er engelsk greit?». det er, selvfølgelig. det er litt morsomt at jeg alltid vet om gater osv, men jeg kan ikke norsk nok for å forklare det jeg vet.

Jeg må skrive litt mer, men jeg vet ikke hva om. det er ikke masse ting jeg kan fortelle, og bloggen må ikke bli spennende. det er en kjedelig blogg, vet du? dette er en av mine problemer med blogging på norsk: det er ikke bare at jeg kan si faen på norsk,  også kan jeg ikke tenke om noe å skrive om. det er min bloggs liten tragedien.

Skal jeg gå og lese forrige innlegger for å sjekke feil? jeg tror det. jeg pleide å le av folk om si ting som «kona ikke forstår», men boy do i suck.

Ha det på badet…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

