Skip to content

Skriv tittel her

november 6, 2011

Kanskje er jeg en tulling, men jeg trodde det var en god idé å bruke WordPress overskriftsforslaget i dag. i går gikk jeg til «den store kinodagen» (halv pris hele dagen i hele Oslo) og så «babycall». det var litt skuffende. det var spennende å se på, men da det var over og jeg starta å tenke på filmen og historie, rasta sammen alle.

Jeg går ikke på kino så ofte. jeg er ikke en stor filmenerd, egentlig, og det er mange irriterende folk på kino: folk som prate, folk som gjør merkelig bråk, folk som slå setter osv. også er kino litt dyr og de viser ikke så mye filmer jeg er interessert i. for eksempel, jeg liker å se på filmer på ikke-engelsk fordi jeg kan lære veldig mye hverdagspråk og nyttige uttrykk (i norsk tekst). i går var filmen et stort, kult unntak: jeg kunne se på en norsk film med norsk tekst.

Hvis jeg liker ikke å gå på kino, kan jeg se på tv, kanskje? jeg innrømmer at det er en god idé, men jeg synes det er litt vanskelig for meg å fokusere, og det er vanskeligere å ikke sløse tid. det blir også bedre ga jeg kan ta en pause, sjekke ordboka eller spørre noen.

Nok prate for i dag. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

