Skip to content

Juleting kommer!

november 13, 2011

Øøøøøh, juletulling, så mye har jeg savnet deg.. ikke.

Det er julesesongen igjen. juledenne, juledette, juledisse. juledrikker, julemat, julelys, julemørket, julesanger, juleannonser. alle går i oslocity («uansett») og kjøper ting de ikke trenger. så mye penger sløst i gaver. folk har alle de trenger allerede, de trenger ikke MER ting hjemme. kanskje trenger de store hus.

Men alle er ikke dårlig. julegodteri liker jeg. skiturer liker jeg også. også å ta feriedager. og feriepenger. jeg må innrømme at det er veldig kult å jobbe i norge. man har penger og mange feriedager, og snille sjefer. man kan gå på syden, der sola skinner, da vinteren er for mye for man.

Nå og da savner jeg der jeg kommer fra. men jeg har ikke hastverk med å komme tilbake. norge er bare bra for meg nå. jeg har det veldig gøy her og livet er flott her. jeg vil lære mer norsk og vær i stand til å snakke med vanlig folk i gata (ja, ikke bare da de spør meg om veien). jeg vil ikke føle meg pinlig lenge. da blir alt greit.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

