Skip to content

Shopping

november 20, 2011

Jeg skal vanligvis hevde at jeg hater «shopping». egentlig er det én av årsakene mine til å ikke like jul. men da og nå trenger jeg å kjøpe ting så går jeg «shopping». for eksempel, forrige lørdag.

Jeg prøver å vente på at jeg trenger mange ting, og jeg går «shopping» og kjøpe mange ting på en gang: klær, spill, dvd, ting for leilighet, julegaver, osv. i går kjøpte jeg mange forskjellige ting, så måtte jeg gå til flere butikker. det er heldigvis forsatt mulig å gå på butikker og cafeer, slik har julegalt ikke startet. men jeg lurer på om det skal være mulig i desember.

Til alle mine fanser: ikke vær skye, dere kan prate med meg da dere møter meg på gata. jeg er veldig snill, vanligvis bærer jeg IKKE øksa mi, og jeg liker å prate med fanser. hva sier du? at jeg har ikke så mange fanser som ijustine? jøøsssss…

From → Uncategorized

One Comment
  1. Secret Admirer permalink

    Hei Søren!

    Jeg har nettopp funnet bloggen din. Jeg synes at du er kjempesøt. Du er også flink til å skrive, og det du skriver, er morsomt å lese! Hvis du er interessert i norsktimer, send meg en e-post!

    Gleder meg til ditt neste innlegg!

    <3<3<3

Legg igjen en kommentar

