Skip to content

Søker etter norsk bøker og filmer

november 27, 2011

Jeg trenger å finne bøker og filmer for å øve litt mer norsk. jeg har sett flere filmer (varg veum filmer, dø snø og max manus), også videoer på nettet, men jeg vet ikke om så mye forskjellige norske filmer. jeg fant denne videoen på nettet, den er veldig morsomt: . den har tekst, så den er lettere å forstå. de bruker også skarre r, som er søtt.

Jeg har hørt om ei bok som kalles «naiv. super». er den god? er den lett nok for meg? jeg lurer på hvis jeg kan lese den. det er litt skummelt å lese ei hele bok. kanskje kan jeg begynne med «kurt» bøker. de ser morsomme ut, og barnebøker skal være lettere å lese enn vanlige bøker.

Nå som jeg har en «secret admirer» kan jeg spør hun (eller han?) om disse sakene..

From → Uncategorized

One Comment
  1. Secret Admirer permalink

    Hei Søren!
    Hyggelig at du tenkte på meg. Og ja, jeg er ei jente.
    Jeg har lest Naiv.Super, og jeg synes at boka er ganske vanskelig å lese. Den har mange vanskelige og avanserte ord. Det er nok lettere å begynne med Kurt – bøkene. Eller med norske tegneserier?
    Jeg liker Ylvis, jeg også, fint at vi har så mye felles!

Legg igjen en kommentar

