Skip to content

Julebord og ferie

desember 4, 2011

Sammen med alle andre juleting, julebord kommer. det er greit å ha fest med jobbkompiser. firma betaler og vi har det gøy. det er ikke så greit da folk drikker så mye det blir vanskelig å prate, eller de spyr mange ganger på vei hjem og man må hjelpe dem å gå eller ta en taxi. men jeg håper de blir bedre i år 🙂

Snart etter julebord skal jeg ta juleferie (et annet juleord). jeg skal hjem og jeg skal møte mine vennene igjen. jeg har ikke møtet dem i flere måneder nå, jeg savner dem. jeg skal ha litt mer lys, og kanskje noen varmegrader. minst, mindre kaldgrader.

I juleferie skal jeg glede meg og lese nemi. nemi er veldig gøy å lese, og jeg lærer mange nye ord. jeg prøver også å lese «naiv. super» men det er litt mer vanskelig. men jeg må lære disse ord likevel, og boka er morsomt nok at jeg vil forsette å lese til slutt, så det er nyttig å lese og tvinge meg selv å sjekke ordboka så mye. hvis jeg liker det, vil jeg kanskje kjøpe knutbøker (av den samme forfatter).

Jeg synes at det er litt lettere å skrive nå. jeg må sjekke innstillinger og skrive kommentarer med feil, men det var egentlig en god idé å starte denne blogg.

From → Uncategorized

One Comment
  1. Secret Admirer permalink

    Hei Søren!
    Morsomt at du forteller om kollegaer som blir fulle på julebordet… Noe liknende skjedde også på jobben min da vi hadde julebord. Håper du kommer til å kose deg både på julebordet og hjemme. Har du kjæreste?

Legg igjen en kommentar

