Skip to content

Snart hjemme

desember 18, 2011

Forrige uka var det ganske flittig på jobb. jeg måtte forberede mange ting før jeg kunne gå hjem. men snart drar jeg til et visst sted. jeg kommer tilbake neste år, etter å møte vennene mine og antakeligvis drikke mye alkohol.

Jeg går ikke hjem så ofte, og jeg har mange gaver for mange venner. i året har jeg vært i mange forskjellige steder og har kjøpt ting da jeg funnet noen kult for en venn. jeg har ikke kjøpt «julegaver», bare kule ting for ditt og datt venn. jeg aner at jeg trenger mer enn én koffert for å bære alt, egentlig.

Jeg tenker også om musikk. jeg leter etter noen for å spille musikk sammen. jeg må øve litt mer norsk, og jeg må finne noe som jeg liker å gjøre, noe engasjerende. å prate om «ingenting spesielt» duger ikke.

Dette var min siste innlegg på blogg i år. ha en fin start av 2012. vi sees i januar.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

