Skip to content

Godt nytt år og den første spam kommentar

januar 8, 2012

Så dette er det første innlegget i året. også fikk jeg den første spam kommentar. jeg lurer på hvis det betyr at bloggen min har mye trafikk. er jeg blitt en kjendis? bare tulla.

Ferie hjemme var veldig bra, jeg gjorde mange ting og så mange venner. men nå er jeg tilbake. jeg leste ikke noe på norsk, men jeg leser igjen nå. jeg kjøpte nemi (det er veldig morsomt) og var litt overraska at det kommer med en ekstra tegneserie. det kalles «anyas spøkelse». jeg liker det også, men det er ei lang historie og det er bare noen sider så må jeg vente på neste utgave. men det er helt fint, jeg skal kjøpe neste nemi likevel.

Jeg prøver fortsatt å lese «naiv. super» i mellomtida. jeg syns det er litt lettere nå, jeg tror jeg starter å forstå mye mer uten å sjekke ordboka hele tida. jeg er fornøyd. det ser ut som jeg lærer noen. også prøvde jeg å lese et innlegg om frp og republikanerne i usa. det er veldig langt og har mange vanskelige ord men jeg skal lese hele ting og lære så mye jeg kan.

Hadde du det gøy i juleferie?

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

