Skip to content

Politikk

januar 16, 2012

Jeg vet, jeg vet. jeg kan ikke nok norsk for å skrive om politikk. men jeg kan ikke alltid skrive om å lære norsk heller, ikke sant?

Så. politikk. jeg leser http://www.minervanett.no/2012/01/04/rabiate-republikanere-5/ (ja, det er ganske vanskelig for meg; ja, jeg trenger å IKKE skrive om det) og lurer på hvorfor i all verden stemmer folk FrP. jeg skjønner det ikke. det ser ut om FrP prøver å ødela landet. alt som gjør norge et fint sted å bo i, FrP vil endre. også, hva faen med rasistiske kommentarer? frykten er ikke den beste måten å løse problemer, vet du? jeg er sjokkert over at voksne som jobbe i politikk kan snakke og tenke sånn. argumentene deres hører ut så barnslige.

Jeg vil ikke skrive om republikanerne i usa. denne sak er bare for gal for meg å beskrive. jeg be om republikanerne å ikke vinn valget.

Nok prate for i dag. neste uke skal jeg skrive litt mer.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

