Skip to content

Snart to år

januar 22, 2012

Snart blir det to år siden jeg flytta til norge. det har vært spennende å bo i norge. jeg tror jeg liker det og skal bo her i flere år mer.

Livet her er trygt og godt. det er aldri noe (store) problemer, alt går alltid bra til slutt. man har kinoer, øvingssteder eller hva som helst man vil ha og man kan bare slapp av og ha det med gøy. nå og da må man jobbe, men ikke så mye, også tjener man nok penger for å nyte fritid og ferie.

Hva med vær da? jeg skulle gjerne hatt et bedre vær, ja, men «det er ikke dårlig vær, men dårlig klær», og «ut på tur, aldri sur». i alle fall kan jeg øve litt langrenn igjen. også, disse mørke dager er perfekte for skikkelig dataspillekos (batman arkham city og sc2 er mine favoritter).

Jeg håper jeg blir i norge for to mer år…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

