Skip to content

Vinteraktiviteter

januar 29, 2012

Jeg er ikke så glad i kulde, men snø er fin og det er kult å gå på ski. jeg har ikke gått på ski så mye, men jeg lærte litt forrige vinter og trodde det var kjempegøy. jeg ser fram til å prøve å gå på ski igjen.

Men jeg må finne et sted for å leie skiutstyr. kanskje bør jeg kjøpe mitt eget utstyr, men jeg vet ikke om jeg skal ski mye. også vet jeg ingenting om festesmøring og sånn. det er veldig vanskelig å forstå alt om ski.

Hva med snøbrett da? jeg har ikke prøvd men det ser for vanskelig ut. jeg syns at jeg må bli mer «skiflink» før jeg prøver med en annen ting. jeg kan ikke gå på ski så mye hver vinter, så jeg syns det er ikke nok tid for å øve ski og lære snøbrett.

Men ski er ikke den eneste ting jeg tenker om i vinteren. jeg leser nemi og naiv.super. fremdeles. jeg liker både saker. de er morsomt og lærer meg mye norsk. de bruker lett nok språk at det er mulig for meg å lese, men de er engasjerende og bruker mye ord jeg vet ikke.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

