Skip to content

Snart ferie… igjen

februar 12, 2012

Det er litt komisk at det er så mange ferier i norge. vi har bare kommet tilbake fra juleferie, nå har vi vinterferie. jeg gleder meg med vinterferie, det passer perfekt til å ski og vintermørkaktiviteter (se på tv, lese, spille dataspill).

På vinterferien skal jeg på hytta. jeg skal også kjøpe flere bøker før vi drar, noen på norsk (erlend loe?) og noen på engelsk (neste game of thrones boka?). jeg skal kose meg med ski når det er nok lys, og kose meg med bøker og venner når det blir mørkt.

Jeg vil prøve også med snøbrettet. en av mine venner har et, og kan lære meg til å gå på det. men jeg må fokusere på ski. jeg er ikke så flink på det og må forbedre. jeg kan ikke få norsk borgerskap hvis jeg består ikke en skieksamen. så vennene mine forteller meg. har de rett?

Jeg er ikke sikkert på at jeg kan skrive neste søndag, men jeg skal prøve. jeg lover.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

