Skip to content

Om mat (igjen)

februar 19, 2012

Jeg er på hytta. det er langsom å skrive på bloggen her.

Jeg ville skrive om mat igjen. jeg har ikke alle ingredienser jeg har hjemme, men jeg tok med meg gode ting til å lage mat med: tomater, persille, lam, honning, osv. det var godt med middag i dag. jeg hadde ikke gode kjøkkenutstyr men det var godt nok for å lage god mat.

Jeg kjøpte flere bøker før vi kom. nå gleder jeg meg med clash of kings (den andre boka fra song of fire and ice). jeg har ikke kjøpt noen bok på norsk fordi jeg leser naiv. super fortsatt. men jeg har lest det meste av det, så jeg håper at jeg kan fullføre boka og kjøpe ei ny norsk bok neste uka.

Det er veldig vanskelig å skrive fra hytta. jeg skal skrive mer neste uka, når jeg kommer tilbake.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

