Skip to content

Tilbake hjemme

februar 26, 2012

Jeg er tilbake hjemme. vi hadde det kjempegøy på hytta. jeg har lest mest av clash of kings og er snart ferdig med den. jeg har uheldigvis lest ingenting på norsk. men jeg hadde det gøy.

Når jeg leser resten av clash of kings skal jeg lese resten av naiv. super. da skal jeg kjøpe ei ny bok på norsk. jeg tror at jeg skal lese ei kurtbok. og kanskje skal jeg prøve å se på filmen: http://akas.imdb.com/title/tt1245891/. i mellomtiden leser jeg a-magasinet også. det er mange veldig interessante artikler i a-magasinet om dyr, folk, politikk og mange andre ting. ofte er perspektiv forskjellig fra magasiner i landet mitt. så det er interessant ikke bare fordi temaer er interessante, men fordi måten a-magasinet skrive om de i er forskjellig for meg.

Det er kult å ha datamaskinen min igjen. å skrive er mye lettere her, og nettet går mye hurtigere. det var litt vanskelig å kjøpe ting for å lage mat i dag (nesten alt er stengt), men i morgen skal jeg lage supermat!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

