Skip to content

Jeg har joinet et band

mars 4, 2012

Jeg er veldig glad i dag. jeg har joinet et band denne uke og skal spille gitar. spennende! jeg er den eneste i bandet som ikke er norsk. det er litt vanskelig å ikke snakke engelsk i det hele tatt, men det går bra til slutt.

Vi skal spille coverlåtene av norske band som soundtrack of our lives, kakkmaddafakka osv. det er veldig gøy å spille med andre folk, også det skal hjelpe meg å pleie å snakke med andre og å forstå norsk bedre. jeg må øve masse fordi jeg har ikke spillet så mye i det siste. jeg har en gitar hjemme, men jeg tok ikke den med meg så jeg måtte kjøpe en ny gitar i norge.

I andre nyheter leste jeg naiv. super. boka! nå kan jeg gå å kjøpe ei ny bok på norsk, men jeg tror jeg fortjener å slappe av litt før jeg leser neste boka. jeg tror jeg vil se på filmer i nett-tv (filmer med engelsk tale og norsk tekst)… men først må jeg øve flere riffer på gitaren.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

