Skip to content

Det nye bandet

mars 11, 2012

Jeg er kjempefornøyd med nytt band. jeg hadde ikke spilt i flere måneder men det var greit når jeg spilte med bandet. vi hadde det gøy.

Vi starta med restless av kakkmaddafakka og let go av national bank. de var ikke veldig gode, men gode nok for det første forsøket. vi skal spille dem mer så de blir bedre. språk var ikke et problem. jeg tror at jeg tar mange feil men folk forstår meg. det er det viktigste.

Jeg tror at å joine et band var en veldig smart beslutning. jeg kommer til å lære mye, både norsk og musikk. jeg var aldri veldig flink på gitar. det er flott å ha et band å øve med, lære og utvikle meg. også oppdager jeg flere nye band. mer musikk for meg.

Musikk er veldig viktig for meg. jeg vet ikke hvorfor jeg prøvde ikke å finne et band før. kanskje språkproblemet. det var litt pinlig å prøve å snakke norsk med folk. det ER, fremdeles. men jeg er veldig glad at jeg gjorde det.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

