Skip to content
Tags

Musikk og storforbruk

mars 25, 2012

Siden jeg joinet bandet har jeg sett på masse tilbehør. 4sound har flere gode butikker rundt byen, og det er vanskelig å ikke kjøpe noe når jeg besøker én av disse butikkene. i norge, når man har penger, er det veldig vanskelig å ikke kjøpe hva man liker.

For eksempel, på fredag leste jeg a-magasinet. de hadde en artikkel om et gitarmerke som kalles sinuous guitars. jeg har sett på nettsiden deres og gitarene ser veldig veldig kult ut. jeg lurer på at jeg skal kjøpe én. de koster $2,000, eller ca. 11.000 NOK. de er ikke billige, men det er ikke så mye penger hvis gitarene er høytkvalitet. har jeg sagt at de ser veldig kult ut?

Jeg vet ikke. kanskje jeg skal ikke spille så mye med bandet, men det er kjempegøy å spille, og jeg tror at de er fornøyd med meg. kanskje jeg bør kjøpe noe annet, som effektpedaler eller en «whammy bar». eller kanskje…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

