Skip to content

Tilbake fra påskeferie

april 9, 2012

Beklager at jeg ikke skrev på bloggen i den forrige uka. jeg var hjemme og jeg har ikke nett der. I dag er det som søndag, dagen før man går på jobb. derfor skriver jeg i dag i stedet av søndag.

Det var moro å være hjemme igjen. jeg har så mange feriedager at jeg kan gå hjem to eller tre ganger i året. dette er fint. jeg kan møte vennene mine ofte nok. flest av dem kan ikke komme til norge for et besøk. det er bare for dyrt for dem. det er vanskelig nok å få en jobb der, det er litt galt å bruke så mye penger i en tur. for å si det sånn. jeg kunne spandere til en eller to av dem, men det er vanskelig å velge (first world problems lol).

I morgen er jeg tilbake på jobb. det er litt overraskende men jeg savner det litt, egentlig. jeg hadde masse moro på ferie, men det er nå tid for å gjøre noe annet. noe mer… produktiv.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

