Skip to content

Jeg glemte :-(

april 16, 2012

Hei alle sammen. jeg glemte å skrive i går. det var ei kort uke på jobb. mange ting å gjøre, mange e-post å lese. ikke nok tid for å gjøre det alt. jeg antar at jeg skal gjøre det neste uke.

Den forrige uke gikk jeg og så kalde hjerter, den nye varg veum film. det var litt vanskelig å forstå men gøy likevel. noen ganger er det kjedelig med folk i kino. det ser ut som folk oppfører seg som de er de eneste i kino, eller som den er den første gang de går på kino. men det er viktig at jeg prøve å forstå alt jeg kan i en daglig situasjon. kanskje bør jeg laste ned filmen neste gang. men jeg liker kino. æsj.

Denne uka skal vi ha MASSE nyheter og sånn om 22 juli og rettssaken. tven, avisene, magasiner, facebook. alt. jeg vil ikke lese om det så dette er det perfekte øyeblikk for å lese andre ting jeg har ikke lest i måneder, syns jeg.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

