Skip to content

Jeg huska!

april 22, 2012

Heisann. denne uka huska jeg. men ikke noe spennende har skjedd. jeg vet ikke hva å skrive om (you don’t say).

Jeg vurderer å kjøpe en ny gitar fremdeles. det er noe som er vanskelig å slutte å tenke på. hvis jeg kunne sett på gitaren i en butikk, alt blir lettere. det er litt skremmende å kjøpe en gitar uten å spille på den først. skal jeg, eller skal jeg ikke? jeg skal kjøpe den når vi spiller vår først konsert. kanskje.

Ikke relatert. når jeg skriver på bloggen, sjekker jeg ofte det jeg skriver. noen ganger bruker jeg google translate. noen ganger søker jeg etter uttrykker i google. og mange ganger finner jeg blogger med disse uttrykkene så jeg kan sjekke hvordan folk bruker de. og mange ganger, finner jeg resultater i en spesiell type blogg. rosabloggene.

Rosabloggene er veldig norske, synes jeg. når unge jenter har penger og ingen problemer, de trenger noe å gjøre. det er normalt at de leter etter oppmerksomhet. også, mange av dem vet masse ting om klær og sminke, og har ikke noe spesiell å dele med verden. slik får du de: masse meningsløs blogger. det er ikke å si at denne bloggen er ikke meningsløs. men den er bare for meg, for å prøve å uttrykke meg på norsk.

Vi ses.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

