Skip to content
Tags

Lang helg

mai 1, 2012

Jeg jukser litt, men denne uka slutter i dag. så skriver jeg i dag.

Denne (lang) helg kom sommeren. endelig. jeg hadde min første utepils, så avengers på kino og gikk på sykkel i nordmarka. å gå på sykkel i nordmarka er kjempegøy, men litt farlig. jeg bruker hjelm og sånn alltid. avengers var kjempegøy også, og ikke så farlig. den første utepilsen var veldig fin, og overhodet ikke farlig!

Jeg har ikke lest så mye siden det siste innlegget, men jeg har begynt å lese denne månedens nemi. det kommer med anyas spøkelse fremdeles, men neste nemi utgaven gir ut den siste anyas spøkelses del. jeg håper at nemi kommer med en ny ekstrategneserie. én som er like god som anyas spøkelse. det er trist at nemi kommer ikke med hundevakta lenger, og nå skal nemi komme uten anyas spøkelse heller. både var kjempefine tegneserier.

Sukk. jeg må kjøpe kurtboka, jeg trenger noe stor å lese på norsk. nemi er gøy men ikke nok for å lære nye ord og uttrykker. og bursdagen min kommer snart (wink, wink).

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

