Skip to content

Konserter i oslo

mai 6, 2012

Jeg liker å gå på konserter. det er mange konserter i oslo, og mange steder for lokale band å spille i. dette er flott både for (a) musikkentusiastene og (b) band i byen. det er simpelthen umulig å ha en god musikkscene uten å ha sånne steder.

(a) Liker man musikk så mye, så må man gå på så mange konserten som mulig. jeg går på mange konserter hver år. de er litt dyre, men det er verdt. i går gikk jeg på the soundtrack of our lives konserten. det var veldig god. sangeren kom nede til publikum og sang der. det var gøy. jeg tok flere bilder, men de var ikke veldig gode, og jeg vet ikke hvordan jeg kan laste de opp her. min favoritt sang fra tsool er sister surround. det var veldig intens når de spilte det. folk (inkl. jeg) ble sprøe. veldig veldig gøy. også de spilte ganske langt. mer en to timer sikkert.

(b) Snart kommer bandet mitt til å lete etter et sted å spille på. det er veldig spennende å tenke på å spille i konsert med bandet. vi har ikke spilt i så mye tid men jeg syns vi kommer til å bli ferdig. vi spiller ikke kompleks musikk likevel så vi trenger ikke så mye tid for å spille noen sanger og gjør det moro for publikum. det er rock n roll, det er alltid gøy og intens.

Jeg gleder meg med konserter som kommer snart. i litt mer enn én uke spiller carburetors i john dee. i juli spiller ministry i oslo. det kommer til a bli flott!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

