Skip to content

17. mai over

mai 20, 2012

Herregud. det var masse drinker på 17. mai. for mye alkohol. det var ganske røff på jobb på fredag, ikke mye produktivitet i firmaet i det hele tatt. på lørdag så jeg the expendables på nrk tv. det var ganske tøft, og norsk tekstet var lett å forstå og følge med. god film for å se på mens man er i bakrus og vil ikke tenke mye. men nå er alt tilbake til normalt.

Bandet er bedre hver uke og jeg tenker på å kjøpe sinuous gitaren fortsatt. jeg vil få en gig så jeg får en unnskyldning for å kjøpe den. vi spiller mye bedre nå, og noen omtalte at vi kan kanskje prøve å skrive vår egen musikk. det høres ut som en fin idé, men jeg har aldri skrevet musikk. jeg kan spille litt gitar og vet om mange akkorder men jeg vet ikke så mye om musikkteori, og jeg kan ikke skrive norske tekster for sangene. kan du forestille deg en sang med norsk tekst skrevet av meg? vi kan kanskje blir et komedimusikkband, da.

Jeg har ikke gjort for mye om norsklæring denne uka. også har jeg ikke kjøpt ny bok. men helgen var lang nok allerede, jeg tror vi kan gå tilbake på jobb i morgen og være produktiv igjen. jeg skal tenke om norsklæring i morgen. jeg lover.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

