Skip to content
Tags

Lang helg (igjen)

mai 28, 2012

Igjen hadde vi lang helg. det er nesten for mye men ikke sant. det er kult at mai er full av fridager men det er litt for mye for én måned. jeg skulle ha det samme antall fridager, men spredd i flere måneder. eller kanskje ikke. mai er kult, også har vi godt vær.

Jeg syns jeg trenger å høre på litt mer norsk. jeg prøvde å finne noen lettere en fulle filmer. jeg trodde at jeg kunne kanskje finne noen videoblogger å følge. men jeg kunne ikke finne noe interessant. kanskje vet jeg ikke de gode steder til å finne gode videoblogger på. kanskje finnes ikke gode norske videoblogger (nei, jeg vil ikke følge rosavideobloggerne, jeg trenger noe interessant!).

Jeg var litt overraska egentlig. jeg trodde jeg kom til å finne flere gode norske videoblogger, da kom jeg til å velge de beste. men nei, jeg kunne ikke finne noe interessant. men hva mener jeg med «interessant»? ikke noe spesiell, bare en voksne som snakker om voksneting. alle passer for meg: sport, filmer, musikk, liv, politikk… jeg fant noen sånne videoer, men den siste var publisert for én eller to år siden. jeg trenger en videoblogg som oppdateres.

Har du en slik vlogg? følger du en slik vlogg kanskje?

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

