Skip to content

Alltid på ferie

juni 17, 2012

Jeg synes jeg er alltid på ferie. det er så mange feriedager at det er litt overraskende at ting funker i norge. den forrige uke var jeg på ferie igjen. derfor skrev jeg ikke. også har jeg gått på flere konserter i det siste. noen ganger synes jeg at jeg knapt jobber her i landet.

Sommeren har ikke vært så fin. vi har fått flere fine dager, men mye regn og drittvær. nå sier de at sommeren skal bli varm. men sier de ikke sånne ting hvert år? jeg vet ikke hvis jeg bør tro på dem. sannsynligvis skal de si i to uker at sommeren skal være normal i år. man kan ikke tro på noen om være i dette landet. det er ikke overraskende at nordmenn elsker å snakke om være. man kan snakke om det hele livet, men man har alltid noe å si.

Jeg har ikke svømt i år, og jeg blir trist når jeg får ikke svømme i sommeren. jeg håper at resten av juni og juli blir bedre og jeg kan gå på sognsvann eller noe annet. man kan håpe…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

