Skip to content
Tags

Drittvær

juni 24, 2012

Regn. så mye regn. jeg hater regn. i dag var det så mye regn. plutselig. dagen var ikke så fin, men jeg trengte å gå litt. gå ut av leiligheten, gjøre noe. men plutselig var det så mye regn. jeg måtte gå under en bygning og vente litt før jeg klarte å gå igjen.

Været har ikke vært fint. jeg skrev det allerede, men det er SÅ dårlig. det kommer å bli en svømmingfri sommer. det liker jeg ikke. i det hele tatt. det skremmer meg.

Folk i yr sier at hvis man vil ha fint vær, må man flytte til sør. dette er kanskje riktig, men hvor finner man jobber? man trenger å få penger til å leve et godt liv. men der man finner penger, har man ikke fint vær. hvorfor kan vi ikke ha alt? dette er litt «first world problem», men det er veldig irriterende.

Jeg lurer på hvis jeg bør ta et år fri på jobb og dra hvor som helst. unorsk vær og norske penger. den perfekte kombinasjonen. jeg tror ikke at det er ikke så vanskelig. sparer jeg i fem eller seks måneder, kan jeg samle nok penger til å reise til og bo i et annet sted. kanskje bør jeg starte nå. det kan bli veldig dårlig på vinteren…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

