Skip to content

Gitarlærer

juli 1, 2012

Jeg søker en gitarlærer. jeg spiller bedre siden jeg joinet bandet, men man kan lære mye mer med en god lærer. jeg vil søke en lærer, men vet ikke hvor eller hvordan. hvis du har tips, vær så snill og skriv en kommentar.

Jeg er ikke sikker på hvis jeg kan snakke norsk med læreren. jeg kan snakke litt med bandet, men jeg skal snakke mye mer med læreren og jeg vil forstå alt. og jeg skal betale for tid… jeg tror dette kan være en årsak til å lære mer norsk, men jeg liker bedre å begynne med engelsk. mye lettere.

Det er veldig lett å bor i oslo uten å snakke språket. det er én av årsakene til å ikke lære så mye  norsk. kan du lese enkel norsk i skilt, kan du bor i oslo «på engelsk». dette er én av ulempene ved å snakke engelsk så bra i landet. alle kan bare snakke engelsk her, og aldri lære nok norsk til å leve et «normalt liv» på norsk.

Snakkes.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

