Skip to content

Sommerferien

juli 8, 2012

Det er ikke så mange folk i oslo i juli. men jeg blir her i hele sommeren, jeg har hatt for mange feriedager allerede. byen ser større ut når det er ikke så mange mennesker. det er ikke at oslo har mange mennesker i det hele tatt. noen bydeler i oslo ser litt tomme ut. ikke grünnerløkka: den har mange folk hele året rundt. det er litt fint å ha byen til selv. rundt karl johans gate har du masse turister, men mange andre steder i byen har ikke så mange mennesker.

Jeg er ikke sikker hva skal jeg gjøre i juli. jeg anser jeg skal grill i parkene (hvis det ikke regner) og ha utepils så mye jeg kan. jeg håper at det er ikke så mye å gjøre på jobb, så kan jeg gå fra jobb tidligere. nå har jeg feriepenger og ingen feriedager; jeg må bruke dem i oslo. jeg må kjøpe kurtboka og lese norsk igjen. jeg skriver nok, synes jeg, men leser ikke nok. jeg trenger det til å forbedre vokabularet mitt.

Uheldigvis spiller bandet ikke i sommeren. vi har ingen konserter og flere skal reise til andre land. jeg tror dette er det perfekte øyeblikket til å øve gitarspilling. resten av bandet må bli overraska at gitardyktighet min. jeg har fire uker til det.

Så tror jeg det blir sommeren min i år: gitarøving, utepils og grilling. jeg synes det høres fint ut, ikke sant? og du, hva skal du gjøre i sommeren?

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

