Skip to content

Tilbake til skole

juli 29, 2012

Jeg antar at sommeren er offisielt slutt. det var litt kort (cirka to dager), men greit. og etter sommer må man starte skole igjen. jeg tror at det blir en god idé å lete etter en gitarlærer og en norskkurs. jeg syns jeg trenger begge to, og jeg kan lære masse. det føles litt som å gå tilbake til skole.

Jeg har ikke gjort mye på jobb i juli, men antakeligvis alt blir normalt igjen om to uker. alle tilbake på jobb, kundene tilbake, mye mer å gjøre. og da er det når jeg trenger mer tid for meg selv. jeg håper at vi har ikke mye overtid på jobb.

Jeg har kjøpt to bøker i går: kurt blir grusom og din til døden (varg veum). jeg antar at den første er lett nok å lese nå. jeg skal lese den andre når jeg har funnet en norsklærer og studert litt mer norsk. jeg ser frem til å endelig lese ei kurtboka.

Jeg lurer på om jeg vil ha tid for alt: jobb, bandet, gitarlærer, gitarspilling hjemme, norskkurs, norskkurs oppgaver… jeg håper at det blir ikke for mye. jeg vil gjøre det alt.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

