Skip to content

Til Øya!

august 5, 2012

Hei!

Neste uka skal jeg til øyafestivalen. jeg gleder meg til det. jeg vil gå på the black keys og entombed, blant annet. uheldigvis har jeg bare dagsbillett til torsdag, men det skal bli fantastisk. jeg elsker øyafestivalen, jeg har blitt med i alle øyafestivalene siden jeg kom til norge.

Det er noe jeg liker masse om musikkfestivalene i norge: de har alltid lokale band. det er så fint at festivalene her støtter dem. du kan alltid oppdage nye norske band. det er spesielt fint at de har veldig unge musikere som spiller på musikkfest. jeg ville at bandet mitt spiller i øyafestivalen eller musikkfest det neste år. det høres ikke sannsynlig ut, men det er lov å drømme. jeg tror at jeg skal kjøpe den gitar her i jul hvis vi spiller fortsatt. kjøper jeg den, ville jeg spille bedre. kanskje.

Men tilbake til virkeligheten. sommeren var ikke slutt, vi har hatt flere skikkelige sommerdager. det er så fint å ha sommerdager etter jeg hadde tapt håp til det. jeg har ikke svømt i år fremdeles, men minst hadde vi flere fine sommerdager til å gå rundt byen, grille i parken, spille kubb, eller rett og slett gjør ingenting ute. jeg håper at vi har sommerdager også til øya. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

