Skip to content

Øya <3

august 12, 2012

Jeg elsker øya. det var fantastisk i år. begge black keys og entombed var veldig gode, og refused var ikke verst, heller. jeg leste en dårlig black keysanmeldingen i avisa men jeg er uenig, jeg trodde konserten var ganske god. øya har god musikk, god mat og godt folk. man kan ikke be om noe mer.

Jeg har ikke hatt tid til mye denne uka. bandet mitt starta å spille igjen, og jeg har hørt på mye, mye musikk fra øyaartistene før konsertene. det var ei veldig musikalsk uke. det var bra på jobb også: ting kommer tilbake til normalt.

Og vi har hatt flere fine dager, sommeren er ikke over ennå. for en måned siden trodde jeg at vi ville ikke ha noe mer fint vær. men det var feil, og jeg gleder meg med det. jeg har til og med svømt nå. jeg er fornøyd med sommeren 2012. jeg skal ikke klage hvis jeg får svømme igjen men det er greit nok nå.

Jeg har endelig starta å lese kurtboka, men jeg har ikke lest flere enn et par sider. jeg vil gjerne lese mer neste uke. når jeg er ferdig med den, skal jeg prøve å se på filmen. men kanskje bør jeg se på den med teksten, det er fortsatt litt vanskelig å forstå folk i filmer og sånn.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

