Skip to content

For trøtt til å blogge

august 26, 2012

Jøss. det var ei flittig uke. det var mye å gjøre på jobb, og jeg måtte til og med å jobbe litt hjemme. etter sommer kan det være dårlig noen ganger. heldigvis, vær har vært fint. det er ikke så mye å skrive om forrige uke. jeg jobba masse, spilte med bandet og gikk på manu chao konsert i går kveld.

Jeg vil heller ikke skrive om jobb.

Bandet går veldig bra. jeg tror at vi begynner å høres bra ut. vi skal begynne å lete etter et sted å spille på. det gleder jeg meg med. det er spennende å tenke på å spille for publikum. og jeg tenker fortsatt på å kjøpe ny gitar. men først må vi finne en «gig». så snakker vi om å kjøpe nye instrumenter.

Manu chao sin konsert var veldig kul. jeg har alltid vært en stor fan. noen ganger, noen låter høres litt like ut, men mannen har så mye energi, og musikken hans er så bra. det er umulig å ikke smile når man hører manu chao sin musikk. jeg bare ønske at jeg forsto det han synger om. man kan bruke google translate eller lese oversettelser på nettet, men det er ikke den samme.

Jeg håper dere hadde ei god uke. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

