Skip to content

Presentasjon

september 2, 2012

Jeg er redd som f***. jeg må gi en liten presentasjon på jobb. den er veldig kort, men jeg tror ikke at jeg har nok selvtillit til å gjøre det. det skal handle om noe sak fra jobb. veldig enkelt, og noen ganger snakker jeg om det på norsk, men jeg har aldri snakka om det i lenger enn to minutter.

Jeg håper at det ikke blir pinlig. jeg må lage lysbilder også. jeg håper at de ikke inneholder mange feil, jeg hater lysbilder med stavefeil. og det ER roligere på jobb nå, men jeg har ikke så mye tid til å lage lysbilder likevel. ønsker meg lykke til.

Men. jeg må prøve å tenke på andre ting. jeg kan ikke tenke på den greia hele tida. kanskje lese litt (kurtboka er veldig morsom!). kanskje se på noen film (hvilken?). kanskje gå ut på tur (man kan ikke ble sur). men jeg må gjøre noe og slutte å tenke på presentasjonen.

Ellers det har vært ei fin uke og vi hadde en flott helg. jeg var i nordmarka. det er deilig å gå i skogen med sola. jeg føler meg så heldig over «indisk sommeren» vi har hatt. veldig, veldig fint vær. dette er vanlig i mange andre steder, men i norge er det ekstra fint fordi man forventer det ikke etter juli.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

