Skip to content

Produktiv uke

september 9, 2012

Hei, alle sammen. den forrige uka var ganske produktiv. jeg holdt presentasjonen på jobb, spilte med bandet og har lest nesten hele kurtboka. jeg er veldig fornøyd.

Presentasjonen gikk veldig bra. jeg var redd, men etter en stund ble det bedre. uheldigvis hadde jeg et par stavefeil, men det var ikke verst. det var litt overraskende at folk forsto, jeg kan forklare enkle ting på norsk! jeg var stolt av meg selv.

Å finne et sted å spille på er litt vanskeligere enn vi trodde. men vi har ikke søkt så mye fremdeles. vi er enige om at vi må prøve å finne et sted og spille for publikum. det må ikke være sentrum scene eller john dee, kanskje en bursdag eller noe slikt, men det er viktig å ha et mål og øve hardt.

Kurtboka var veldig morsomt. jeg liker erlend loe sin humor. jeg lurer på om jeg bør kjøpe andre kurtboka. kanskje bør jeg lese en forskjellig slags bok nå. noen ganger er jeg som besatt av noe, og blir lei av det. jeg tenker jeg vil like alle kurtbøker, så jeg må kanskje vente litt før jeg leser dem.

Ha en fin uke!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

