Skip to content

For mye musikk

september 16, 2012

Jøss, noen ganger tenker jeg det er for mye musikk. og det er morsomt å tenke på, fordi jeg vil lage ny musikk med bandet. en kollega fra jobb fortalte meg om platekompaniets nettsiden, hvor man kan kjøpe musikk på mp3 og laste den ned! det er fantastisk, man trenger ikke å gå på butikk, eller prøve å finne musikk på nettet. det har vanligvis problemer som lav kvalitet eller at det er kjedelig å søke musikk med så mange dumme reklamer på nettsidene. musikken på planetkompaniet er ikke så billig, men det er bedre enn å kaste bort tid med vilkårlige nettsider.

Jeg har kjøpt mange nye album og har hatt knapt nok tid til å skikkelig høre på dem. men likevel vil jeg kjøpe mer og mer album. men jeg må slutte og høre på de jeg har kjøpt allerede! kråkesølv, band of horses, calexico, oslo ess, … så mye spennende musikk å høre på nå.

Men jeg antar at det er ikke nok musikk i verden. bandkollegaer er veldig entusiastiske over å spille for publikum, og vi har prøvde å finne et sted å spille på. vi har funnet ingenting, men vi tror at vi kan finne noe. jeg tenker forsatt på å kjøpe en sinuous gitar hvis vi får en «gig». i mellomtida lager vi nye låter. vi trenger mye mer til å spille en konsert bare med våre egne greier, og vi har ikke mange låter ennå.

Ha ei fin uke. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

