Skip to content

Hadde det travelt

september 30, 2012

Oioioi, jeg glemte igjen å skrive på bloggen. jeg hadde det travelt i forrige uke: ganske mye jobb, og veldig mye øving. for mye ting i hodet, må prøve å fokusere litt mer.

Vi fikk fantastiske nyheter denne uke: vi skal spille konsert! vi fikk en gig i cirka to måneder på en pub i byen. jeg kunne ikke motstå fristelsen til å kjøpe gitaren jeg har drømt om i så lang tid. endelig! jeg har bestilt den men jeg vet ikke om det skal være her før konserten. disse gitarene er litt spesielle og tilpassete, vettu. etter det, starta jeg å spille gitar i flere timer hver dag. jeg må bli litt bedre før vi spille konserten, og jeg ser frem til å motta gitaren og spille med den.

Jeg har ikke gjort mye mer enn det. jeg har ikke lest, har ikke sett på filmer, har ikke gått på byen. det er litt vanskelig å gjøre noe annet, jeg kan ikke slutte å tenke på konserten. vi må bestemme sanglisten og mange andre detaljer, og nå må vi prøve å fullføre flere sanger som ikke er ferdige. jeg tror ikke at vi kan spille bare våre egne låter. dessverre må vi spille cirka 50/50. og vi må fullføre to eller tre for å ha en «halv egne sanger» konsert. jeg har bare én sang, men den høres tøff ut og vi vil spille den. jeg kommer til å skrive en ny sang, men jeg tror ikke at den skal være ferdig før konserten. men jeg må prøve. det er noe veldig, veldig spennende om å spille for publikum en sang man har skrevet selv.

Denne er vår første konsert. vi er veldig nervøs, men vi ser frem til konserten veldig, veldig mye. hvis vi spiller bra og folk liker konserten og musikken vår, blir det lettere å finne nye konserter. vi må fullføre sangene og øve mye. vi har bare to måneder til.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

