Skip to content

Ny sang

oktober 7, 2012

Jeg har skrevet en ny sang. det er spennende å skrive musikk. den første gangen man gjør noe er rar fordi man vet ikke hva man skal gjøre. men den andre gangen er det litt bedre. man trenger mye tid til å være tillitsfull når man skriver sanger, men det føles godt å prøve å gjøre det og å få erfaringen.

Jeg forsøker å ikke tenke om gitaren som jeg venter på. jeg må gjøre noe i mellomtid, og å skrive sanger høres bra ut. bandet trenger det, sannelig. det er noe jeg må gjøre likevel. den andre sangen jeg har skrevet er mer pop-rock. jeg prøvde å lage ei greie litt som kommode, eirik glambek bøe sin band. jeg synes det høres bra ut men den trenger litt mer arbeid.

Jeg har ikke gjort mye mer enn å tenke på musikk og skrive så mye musikk jeg kunne. jeg har hørt på ny musikk jeg har kjøpt. det er en fantastisk inspirasjonskilde. jeg håper at jeg bare ikke kopiere en av sangene uoppmerksomt. jobben var bare bra, og jeg har kjøpt boka a storm of swords. jeg starta å lese men jeg har ikke hatt så mye tid for den.

Jeg må gå tilbake til gitaren min å skrive litt mer. vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

