Skip to content

Roligere uke

oktober 14, 2012

Jeg trengte ei roligere uke, og den hadde jeg. de forrige to-tre uker var litt for mye for meg. denne uke tok jeg det med ro og prøvde å ikke tenke så mye. jeg har gjort mange ting, men har ikke stressa.

Boka har jeg lest fullstendig. den var veldig interessant, jeg viser fram til å lese neste boka, a feast for crows. jeg har hørt at den fjerde bok er ikke så god som de tre første. den har skuffa mange leserne. men jeg må sjekke selv, tror du ikke? jeg tror jeg skal like den likevel, og jeg liker å lese alle typer ting. jeg tror det går bra.

Sangen trenger fortsatt litt mer arbeid, men vi har spilt den med hele bandet noen ganger og den høres bra ut. jeg synes den funker bra men jeg vil forberede den litt mer. man har alltid ting man vil forberede når man skaper sanger og sånn, men jeg må forsøke å få den ferdig for å starte med en ny sang. vi har ikke så god tid før konserten, og vi må skrive noen sanger mer. dessuten må vi få nok tid til å øve.

Jeg har også samla flere ting jeg ikke bruker lenger. jeg liker ikke å ha mange ting i leiligheten så jeg tenkte å samle dem og gi dem til frelsesarmeen eller noe sånt. jeg er ikke sikker at jeg vil gi ting til en religiøs organisasjon, men de gjør gode ting i hvert fall.

Det var en rolig, fin uke, jeg må si.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

