Skip to content

Soundtrack of our lives konsert

oktober 22, 2012

Hei! beklager at jeg ikke skrev i går. jeg var med på soundtrack of our lives konserten. det var bare fantastisk. de spilte alle de mest kjente sangene, som second life replay, what’s your story, instant repeater, thrill me, mantra slider, sister surround… jeg synes sister surround var høydepunktet. veldig, veldig bra.

Jeg har hørt på alle mine tsool plater denne uka. jeg viste fram til konserten og den skuffa ikke. jeg har ikke hørt på mye mer enn tsool og nye låter fra bandet. de nye låtene går bra. vi har tre nye låter nesten ferdige. det betyr at vi trenger bare én eller to låter til før konserten. jeg tror vokalisten skal skrive dem. han har masse erfaring med å skrive låter.

Jeg venter fortsatt på ny gitaren. det er litt vanskelig å ikke tenke på det. jeg vet ikke om det skal mottas før konserten, men jeg håper det. det blir kjipt hvis jeg spille på konserten med den gamle gitaren.

Jeg har ikke hatt tid til å kjøpe nye bøker, men jeg har ikke hatt så mye tid til å lese, heller. det går bra. men det er sent og jeg er sliten, jeg må slutte her. god natt, vi sees.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

