Skip to content

Tvangstanker

november 11, 2012

Jeg har mottatt gitaren! jeg kunne ikke skrive på bloggen den siste uke fordi jeg har spilt med ny gitaren hele tida. nå er tvangstanker litt over, jeg kan gå tilbake til det normale.

Jeg har kjøpt den hvite (http://sinuousguitars.com/guitars.php?gtype=white). jeg elsker den, men det er litt dumt at jeg må vaske den ofte for å bevare den hvit. jeg liker lyden masse, og den er veldig komfortabel å spille. det er vanskelig å beskrive, man må prøve for å forstå. veldig veldig flott gitar!

Selvfølgelig har jeg skrevet masse ny musikk også. to nye låter og mange små endringer i gamle låter. det er mye, mye lettere å gjøre med garageband, og jeg er mye mer engasjert siden jeg mottok gitaren. jeg har gått ut bare for å gå på jobb og kjøpe mat. det følte litt rart ut. men det er over nå. tror jeg.

Jeg har på en eller annen måte lest litt også. jeg leser a feast for crows fortsatt, men jeg har ikke lest mye. kanskje vil jeg lese mer neste uka. og jeg var ikke veldig fokusert på jobb, jeg tenkte på gitaren og nye musikk hele tida. det blir bedre neste uka. det må det.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

