Skip to content

Leseuke

november 18, 2012

Denne uka tenkte jeg at jeg trengte å ikke spille så mye. jeg må gjøre normale ting jeg har ikke gjort i et par uker.

Jeg prøvde å lese, og jeg har allerede lest feast for crows og kjøpt den siste, a dance with dragons. folk har rett, feast for crows er ikke veldig god. den var gøy å lese likevel, men de forrige bøker var mye bedre. jeg vil lese a dance with dragons fordi jeg vil bli ferdig med song of ice and fire bøker allerede og lese andre ting. det er veldig mye karakterer i bøkene nå og det blir vanskeligere og vanskeligere å huske dem alle når man leser. jeg vil ikke lese andre bøker og glemme alt om song of ice and fire karakterene.

Men jeg har hørt på musikk også, selvfølgelig. man kan ikke bare ikke høre på musikk. I litt over ei uke går jeg på steve vai sin konsert på sentrum scene. det blir kjempegøy. jeg viser fram på det så mye. steve vai er én av mine yndlingsgitarister. han er så flink og raskt, men samtidig spiller han veldig god musikk. han har den perfekte balansen mellom dyktighet og musikalitet. blir du med?

Novembermørket gjør at jeg føler meg litt trist og sliten. det er vanskelig å være blid når man har ikke noe sol. jeg har prøvd å ta vitaminer, men det hjelper ikke. jeg må finne en løsning til det. jeg tror ikke jeg kan gjøre mye ting denne vinteren hvis jeg ikke finne noen måte å ha energien min tilbake. noen tips?

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

