Skip to content

Konserter!

november 25, 2012

Snart kommer to viktige konserter: først spiller steve vai på tirsdag; etter det, på torsdag, har vi første giggen vår. alt dette er så spennende at jeg ikke har ord til det. jeg vet, jeg vet, jeg kan ikke så mye norsk, men det er VELDIG spennende!!

Trommisen vår har laget nettside med informasjon om konserten, alt er ferdig nå. jeg tror at vi er ferdig til å spille, men det spiller ingen rolle fordi vi må spille likevel. vi har laget flere sanger som høres kule ut, og vi har øvet masse de forrige ukene. det er ikke mye mer vi kan gjøre nå. men det er ikke et problem, jeg tror at det blir bra. jeg viser fram til det, det blir kjempegøy å spille for publikum. endelig.

Men. på torsdag har vi steve vai. én av mine gitarheltene. én av de beste gitarister i rockhistorie. det er helt utrolig at steve vai kommer til norge, jeg skal se på ham live! hele bandet skal på konserten, alle vil gå på steve vai sin konsert. men jeg vet ikke hva han vil spille, og jeg har ikke hørt på det siste albumet. jeg håper at han spiller mange «oldies», fra sex and religion og reflections.

Jeg har også lest litt av a dance with dragons. ikke så verst, bedre enn feast for crows i alle fall. men jeg må lese hele ting før jeg bestemme meg. jeg tror ikke at jeg vil lese noe denne uka, men jeg håper at jeg slutter med hele song of ice and fire bøker. jeg har lyst til å lese noe annet.

Wish me luck!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

