Skip to content

Fantastike konserter

desember 2, 2012

Jeg er veldig, veldig fornøyd denne uka. både konserter gikk veldig bra. jeg har hørt på gitarmusikk hele uka, kan ikke gjøre noe annet.

Men først, steve vai sin konsert. den var fantastisk: de spilte mange, mange sanger i nesten tre timer, og de spilte mye greia fra gamle albumer. det er utrolig å se på steve vai live. alt ser så lett ut. han spiller som at det er ingen anstrengelse å spille gitar, som hvem som helst kan spille gitar uten å lære mer enn et par timer. det ser ut nesten som han later om han spiller, men ikke spiller egentlig.

Ah, vår konsert. jeg kan ikke beskrive den. det var så så så gøy å spille for publikum. jeg tror at den gikk ganske bra, og publikum hadde det veldig gøy. den var ei veldig veldig fin natt. vi hadde backstage og øl, vi spilte alle sanger vi hadde skrevet, inkl. mine sanger, og vi til og med spilte et par coverlåter: mantra slider av soundtrack of our lives og restless av kakkmadafakka. flere spurte oss om vi hadde en cd de kunne kjøpe, men vi har ikke cd. bør vi starte å tenke på det? nå har vi nok sanger til en cd, men vi trenger masse penger for å leie studio og sånn. vi kan spørre, men jeg er litt redd av svaret.

Desember allerede. jeg har ikke kjøpt noe gaver, må kjøpe så mange av dem. men det er så vanskelig når det er så mye folk på kjøpesenter. og det blir bare verre og verre nå. må forsøke å kjøpe alt neste helg. nå kan jeg tenke på det, konsertsesong er slutt.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

