Skip to content
Tags

,

Rolig uke

desember 9, 2012

Denne uka ble rolig. jeg trengte ei rolig uke. så mye som skjedde de siste ukene.

Det er så kaldt nå, og endelig har jeg fått tid til å bare være hjemme og kose meg med (jule)kaffe og (jule)sjokolade. juleting er litt trettende, men noen av disse juleting er bedre enn vanlig. eller kanskje er det bare koseligere å være hjemme og ikke tenke om masse ting jeg må gjøre.

Jeg har sett på tv og lest mye. mørketida gjør at jeg vil ikke gå ut mye, så det blir perfekt til å bare slapp av og lese og sånn. jeg har fullført a dance with dragons, endelig. jeg vet ikke hva jeg skal lese, ennå. jeg ville ikke stresse over det, og jeg ville ikke gå ut og lete etter bøker. jeg vil kanskje finne noe å lese og bestille på nettet.

Tv er ikke så interessant. jeg har sett på mye tv, men jeg husker ingenting jeg har sett. jeg vurderer på at jeg bør bestille noen mer tv kanaler, med mer filmer og sport eller noe. jeg vil sannsynligvis se på masse tv i desember, så det er kanskje en god idé. jeg trenger noe å gjøre når jeg vil være hjemme i desember. og jeg kan ikke bare lese og spille gitar hele tida.

Hmm… eller jeg bør kanskje kjøpe meg en PS3 som tidlig selvjulegave? jeg må kjøpe flere julegaver i alle fall…

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

