Skip to content

PS3

desember 16, 2012

Jeg har kjøpt en ps3! jeg er veldig fornøyd med den, og har spilt masse denne uka. det var et veldig godt øyeblikk til å kjøpe en ps3 og flere spill. nå har de noe som heter «ps3 essentials», masse gode spill til en veldig god pris (170 nok). og ps3 selv er mye, mye billigere en før! veldig lav pris pr. fabelaktig spilletime.

Jeg har kjøpt alle andre gaver jeg måtte kjøpe, og jeg hadde tid til å spille mye. det var litt galt på kjøpesenterne, så mye folk og så mye penger brukt på stygge, meningsløse ting. men det var verdt det. ingenting annet å gjøre til jul nå, bare spille, lese litt, og vente. og spille litt gitar, kanskje. bandet tar juleferie nå, men jeg må spille mer og blir bedre. og jeg ville prøve å skrive en ny låte også.

Jeg skal hjemme til jul, men jeg kommer tilbake til nyttår. jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre. er det noen god nyttårsfest i byen? jeg har flere venner som skal gjøre noe, men jeg er ikke sikker om jeg vil like det.

Spillene er veldig, veldig kule. så mye spill å prøve nå. jeg har kjøpt de beste ps3 spillene: prince of persia: the forgotten sands, infamous, little big planet (klassisk!), uncharted, heavenly sword og god of war. det er så mange mer som jeg vil kjøpe, som assassin’s creed, castlevania og dante’s inferno. beklager, jeg har mye å spille. ha det godt!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

