Skip to content

Jul

januar 6, 2013

Aah, tilbake hjemme. eller? jeg har ikke skrevet mye i det siste. først, jul uten internett. så kom jeg tilbake men det var så mye dataspill at jeg glemte å skrive på bloggen, sorry!!!

Jul var fin hjemme. jeg kunne treffe mange venner i kort tid, spise masse og bli med familien. det var ikke så mye snø som i norge, det var fint også. jeg gikk ikke på ski, men det er noe som jeg kan gjøre her i norge. ikke tid til ski, jeg trengte tid til venner, familie og mat! jeg vet ikke når jeg vil ha sjansen til å gå hjemme igjen, men jeg ser frem til det. å treffe gamle, gode venner gjør alltid at jeg vil komme tilbake så raskt som mulig. men det er ikke så lett, jeg kan ikke bli på ferie hele tida.

Så kom jeg tilbake til norge. det var en spillfest. ps3 er virkelig et mesterstykke. eller spill til det. jeg er allerede ferdig med prince of persia, og jeg tror at jeg har spilt mer enn halvparten av god of war. utrolig bra spill. little big planet og uncharted er veldig gøy å spille, men jeg har spilt mest prince of persia og god of war.

Nyttår var veldig bra. en venn arrangerte en nyttårsfest på leiligheten sin, og den var veldig gøy. mange folk, for mye å drikke, mye å spise. veldig bra. flere av kollegaene fra bandet ble med så det var mye prat om god musikk også. veldig gøy natt, ikke så gøy morn etter. er det ikke alltid sånn?

Godt nyttår!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

