Skip to content

Nyttårsforsetter

januar 20, 2013

Jøss, jeg glemte igjen å skrive på bloggen. beklager. heldigvis, jeg hadde ikke «å skrive mer på bloggen» som nyttårsforsett. men ikke vær redd for det, jeg skal skrive i år. én gang i uke. med unntak. som vanlig.

Jeg spiller forsatt ps3. ikke så mye enn før, men veldig mye likevel. så mange spill. det er vanskelig å slutte. så mye å se, så mye å oppdage. så mange spill å fullføre. jeg har fullført god of war og infamous nå, og vil kjøpe assassins creed og prototype 2. det er utrolig mange fantastiske spill til ps3. den er den beste spillkonsoll i dag.

Bandet kom tilbake etter juleavslutning. det er så gøy å spille igjen med andre. vi har planlagt å spille mye i år, og vi trenger å finne steder å spille på. det skal være lettere å finne sånne steder nå, jeg tror det er mindre band nå som leter etter et sted å spille på. det er mye, mye mindre konserter om vinteren. vi må også skrive flere sanger og starte å spille bare vår egen musikk.

I mindre enn ei måned starter by:larm. jeg har allerede kjøpt billetter. hvert år gleder jeg meg med konsertene der. by:larm er en fantastisk sjanse til å høre på ny musikk og oppdage nye band. kanskje kan vi spille på by:larm neste år? vi bør prøve.

Jeg har ikke lest så mye siden jeg har ps3. dataspill er mye lettere og gøy enn å lese. iallefall var song of fire and ice bøker litt kjedelige. kanskje bør jeg finne bedre bøker, men jeg kan ikke nå: jeg har så mye å spille (ps3 og gitar). kanskje neste år. kanskje.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

