Skip to content

Nye sanger

januar 27, 2013

Nyttårsforsettet er hemmelig, men det handler om musikk og bandet. med tanke på det, har jeg starta å skrive ei ny låt. noen ting med det blir lettere og lettere, men andre ting er alltid veldig vanskelig og trenger mye, mye tid. kreative ting trenger hardt arbeid og blir aldri lett. som alltid som er verdt å gjøre, syns jeg. og det er så vanskelig å ikke bli repeterende med sanger, å skrive sanger som er virkelig forskjellige.

Jeg har ikke slutta å spille med ps3en min, men denne uka har jeg spilt mindre enn før. jeg tror det er ms. sinuous sin skyld. å lage musikk trenger mye tid, og det føles litt som et spill også. det er et spill, men jeg får noe av det. ikke bare «å ha det gøy i noen timer», men noen viktig. noen at jeg trenger å gjøre. noen som bringer noe til verden, og til meg. noen nytt som man ikke hadde før. å skape er å leve. det er den viktigste ting man kan gjøre.

By:larm kommer snart. jeg viser fram til den. bandet spiller ikke på den uheldigvis, men neste år, kanskje. å spille i en festival er min drøm. å være på scenen, med publikum, og spille din egen musikk. jeg tror at jeg har alltid vært fascinert med scener og musikkgrupper.

Bøkene er noe som jeg ikke har sett på denne uka. ikke tid til dem. man trenger å prioritere når man vil gjøre for mange ting. som dataspill, bøkene er bare til å ha det gøy for meg. jeg skaper ingenting når jeg leser. og mellom ps3 og bøker… javel, ps3 er nyere og mer spennende. jeg vil prøve å fullføre uncharted neste uka. ønsk meg lykke til!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

